Emerald King Golf 7

 

Sveicu Jūs, cienījamie lasītāji! Šodien pie mums ciemos ir vēl viens Krievu ’’Stance’’ platformas pārstāvis Mihails M. un viņa 7-ās paaudzes Volkswagen Golf . Volkswagen koncernam ir bagātīga autobūves vēsture, kā arī, ’’Golf’’ nebūt nav izņēmums. Šī modeļa vēsture slejas tālu pagātnē un uz doto brīdi tas nosvinēja savu 41 gada jubileju. Golfs var tikt uzskatīts par Volkswagen  veiksmīgāko modeli un tiek izlaists vēl šobaltdien. Automobili iemīlēja par tā pieticīgo cenu un vienkāršu dizainu. Auto entuziasti un vienkārši šī modeļa fani ar lielāko prieku izmanto šo modeli savu nākotnes projektu bāzei.

Mihails mācījās žurnālistikas fakultātē, publisko attiecību nodaļā. Nākotnē viņš vēlas strādāt savā profesijā un savienot savu darbību ar automobiļiem, un, protams, ar Volkswagen. Brīvajā laikā Mihails aktīvi nodarbojas ar sportu un katru sezonu brauc ar sniega dēli un BMX. Papildus, viņš veido elektronisko mūziku “Bass-music” žanrā. No bērnības šī raksta varonis ir iemīlējis automobiļus un uz doto brīdi ir viens no aktīvākajiem ’’Stance’’ kultūras dalībniekiem. 

Mūsu šīs dienas ciemiņš jau otro reizi ir markas Volkswagen īpašnieks. Nemainot tradīcijas, jauna auto vietu ir ieņēmis ’’Golf MK7’’. Jaunā auto iegādes galvenie kritēriji bija: simpātisks dizains, pietiekami liels salons ar trīs durvju komplektāciju un salīdzinoši neliels budžets. Par cik šis nav pirmais Mihaila automobilis, tad šoreiz viņš bija pilnīgi pārliecināts, ka tas būs ’’low’’ projekts.


Lūk arī pienāca jaunā auto apstrādes laiks. Viss aizsākās ar lielisku startu – ’’Air Lift Autopilot V2’’ pneimatiskā piekare un ’’Fabulous Profound’’ diski ar 9/10J R18 parametriem. Tālāk tika pieņemts lēmums par priekšējo arku valcēšanu, lai tajās iekļautos jaunie diski un tiktu pielabots fitments piekares apakšējā stāvoklī. Uz to brīdi Mihails gatavojas uz lielu pasākumu ar nosaukumu - “Slammest 2”, kuru organizē komanda ar nosaukumu “Rub&Roll”. Tur savācas paši labākie Krievijas projekti, līdz ar to tika iepirks jauns disku komplekts – XXR 535 9,5J riņķī. 

Diski ieņēma savu vietu arkās un atkal auto ieguva jaunu izskatu. Šis uz laiku veidotais tēls pietiekoši apmierināja Mihailu, taču viņš nebija gatavs apstāties pie sasniegtā. Turpmākajos plānos bija nozīmēts veikt ‘’čip – tūningu’’ un iegādāties jaunas detaļas ārējā izskata atjaunināšanai. Jauninājumu sarakstā bija gumijas ’’lūpa’’ uz bampera, izplūdes difuzors centrā un aizmugures 6mm starplikas. 


Kamēr auto gaidīja savus jauninājumus, ziema jau pavisam tuvu, tāpēc bija īstais laiks aizdomāties par ziemas ’’set-up’’. Tas ir tas, ko izdarīja Mihails. Liela daļa projektu ziemas periodā tiek novietoti garāžās uz ziemas migu vai esošā projekta atjaunināšanai uz nākošo gadu, taču Mihails braukājās ar savu auto visa gada garumā. Tāpēc ziemā bija nepieciešams izskatīties pēc iespējas stilīgāk, ņemot vērā savas iespējas. Uz ziemas periodu tika izvēlēti diski, kas jau pirms tam bija uzstādīti uz šo Volkswagen Polo, konkrētāk – ‘’Michelotti’’ ar 17x8J parametriem riņķī un riepas ’’Sunny 205/45’’. Pēc aprēķiniem, diskiem vajadzēja perfekti iederēties uz konkrētās mašīnas, taču pēc to uzstādīšanas parādījās problēma – disku skrūvju attālums. Jāsaka, ka viss tika izlabots operatīvi, izurbjot jaunus caurumus. Šajā brīdī, nu jau ziemas projekts, ieguva jaunu tēlu. Ziemai ritot, Mihails jau atrada jaunu riteņu komplektu labā cenā. Šoreiz pirkuma izvēle krita uz dipotiem ’’Weds Sport Sa-60m’’ ar 17x9J riņķa parametriem un ’’Sunny 205/45’’ riepas. Vecie diski devās uz pārbūvi un gūs sev pavisam jaunu izskatu. Pagaidām braukājamies ar jaunu ziemas riteņu komplektu un priecājamies par jaunu izskatu.

Pienāca laiks uzstādīt difuzoru. Papildus tam bija iepirkta burka no “Remus”. Auto ārējā izskata ziņā notika liels lēciens un tas piedzīvoja kardinālas izmaiņas. 

Citējot Mihailu: ’’Izskatās cienīgi, taču šobrīd skaņa ir ļoti mierīga. Uz stāvošiem izmaiņas gandrīz vai nav dzirdamas, ja nu vien, piesēsties mazliet tuvāk izplūdei. Kustībā skaņa ir straujāka, taču neliekam apkārtējiem satraukumā atskatīties uz mums. No vienas puses, nespiežam uz smadzenēm, no otras – dvēsele prasa skaņu, kaut vai to, kas ir raksturīga automašīnai. Tādā veidā radās ideja nomainīt rezonatoru.’’

Ilgi domājot, kā izveidot dinamisku un patīkamu skaņu, tika pieņemts lēmums vienkārši izzāģēt rezonatoru. Gala rezultāts izrādījās tieši tāds, kādu vajadzēja: salonā nav skaļš, bet ārpusē - dzirdams.


Par nākošo soli kļuva interjera un eksterjera saistītie darbi. Šim procesam Mihails veltīja daudz laika un pēc gandrīz pus gada garām ar dizainu saistītām pārdomām, viņš beidzot nonāca līdz vēlamajam konceptam. Automobilis ieguva jaunu nokrāsu, konkrētāk – ’’Avery Dark Green Pearlecscent’’ plēve ar pērļu efektu un, manā skatījumā, šī krāsas izvēle izskatās iespaidīgi. Turpinot iecerēto sākās interjera saistītie darbi un kolektīvi izstrādātais un veidotais dizains tika ieviests dzīvē. Realizācija bija diez gan garlaicīga, taču viss izdevās un šobrīd jūsu priekšā ir šī notikuma iemūžinājums.


Kamēr auto montāžas darbi ritēja pilnā sparā, ziemas ’’set-up’’ tika kārtējo reizi nomainīts. Iepriekšējais tika pārdots kopā ar riepām, par cik, pārvietoties ziemā uz 17-tajiem diskiem izrādījās pārāk zemu. To vietu ieņēma vecais disku komplekts - XXR 535 9,5J riņķī ar paresnām, ’’radžainām’’ riepām. 


Ziema iet uz beigām un pienāca laiks izjaukt ziemas ’’set-up’’ un sākt meklēt kaut ko interesantu vasaras sezonai. Atrast kopumā ievērības cienīgus diskus uz vasaras sezonu vienmēr nav īpaši viegli, taču ar šo neradās problēmu, tā kā Mihails nāca klajā ar ’’Ratiform IND’’ ar 19x8,5J riņķa parametriem. Galīgi neslikti! Kā izrādījās, arī šis riteņu komplekts nav pēdējais, un, tradicionāli, tie tika nomainīti uz jauniem. 


Jaunie vasaras diski nelika ilgi gaidīt. Tātad, uz doto brīdi: jauns ‘’Avant Grande m320‘’ komplekts ar 18x8/9J parametriem, flanči priekšā – 30mm, aizmugurē 23mm, jaunās riepas – ‘’Eptyres Accelera Alpha’’ ar 205/35 ZR18 parametriem un tas vēl nav viss. Par pēdējo jaunā ’’set-up’’ soli ir kļuvuši ’’DGR ’’ balsti un sagāzuma sviras, kas ļāva regulēt priekšas sagāzumu līdz -1 grādam, un aizmugurē līdz -7 un vairāk. Uz to brīdi diski varēja tikt uzskatīti par ekskluzīvu, tā kā tas bija vienīgais ‘’m230’’ komplekts Krievijā.

Nakotnē Mihailu un viņa projektu gaidīja vasara ar daudz dažādiem pasākumiem, kas ir veltīti ’’Stance’’ kultūrai. Tieši tur auto parādījās publikai labākajā gaismā. Beidzamais vasaras projekts ieguva jaunus ’’PUR RS’’ diskus ar 18x9,5J riņķa parametriem. Riteņi priekšā - ’’Yokohama Parada’’ spec-2, aizmugurē – ’’Headway ’’ ar 215/35 riņķa parametriem.


Ar šo beidzas mūsu tikšanās ar Mihailu un viņa Volkswagen-u. Mūsu šīs dienas viesis pieradīja, ka pilnvērtībai nav robežu un neskatoties ne uz ko, vajag virzīties uz priekšu. Novelēsim Mihailam veiksmi ar viņa projektu un gaidīsim no viņa jaunas ziņas. 

 

Pateicos par Jūs uzmanību, Draugi! Viss pats interesantākais ir tikai priekšā, tāpēc nepārslēdzaties!

 

Autors/Автор: Александр Красноруцкий

 

 

 

Īss saraksts;

  1. Colour Avery Dark Green Pearlecscent wrapped


Suspension

  1. 4-way Airlift Performance, digitally controlled Autopilot v2

  2. Airlift Slam struts

  3. DGR camber plates

  4. Megan Racing camber arms



Exhaust

  1. VW diffusor and Remus Catback.

  2. Resonator delete



Styling

  1. KRaero splitter/side skirts

  2. MV Tuning Spoiler

 

Wheels

 

  1. Rims - PUR RS 18, 9.5 allround, ЕТ 35, 5*114,3

  2. Tyres, front - Yokohama Parada spec-2, Rear– Headway, 18 215\35.






Log In or Register