Jonasa Oskara aukstasinīgā A4 Audi

Šī gada sākumā bijām uzaicināti piedalīties lielākā Norvēģijas ‘’Mercedes’’ kluba ikgadējā saietā. Mūsu vizīte tika savietota ar ciemošanos pie mana drauga Hansa Petera. Viņš arī ir 460-to un 123-šo kolekcionārs, kā arī, konkrēts ’’Geek’’. Visa māja tiek vadīta ar vienas pults palīdzību, tas nozīmē, ka viņam apkārt ir daudz tehnikas. Mums bija svarīgi, lai tur būtu kā minimums - PS3, GT5 un G25 vai G27 stūre. Kā arī, līdzi bijām paķēruši taru ar daudziem labi pazīstamā Īra uzvārdu un dažas alus kastes. Vakars, kā arī, nakts bija izdevušies. Nu un rīts.. Kārtējo reizi pārliecinājāmies par to, ka H.P. aizsargā savas relikvijas godīgi. Tās atrodas uzpūšamajos sarkofāgos ar nemitīgu mitruma un temperatūras kontroli. Bet par šo tēmu kaut kad atsevišķi. Līdzi mēs paņēmām nedaudz ’’AVERY’’ plēvi, lai jau uz vietas, pārsteigtās publikas acu priekšā, aplīmētu SLK 230. Aizņēmāmies no H.P. man ļoti mīļu 280 ’’estate’’ 123-ajā virsbūvē un devāmies ceļā. Ceļā satikām pasākuma organizatoru, H.P. draugu Sīmenu un turpmākos 300km baudījām fjordu un ziedošās Norvēģijas skatus. Tiem, kuriem vēl nebija iespējas paviesoties Norvēģijā, taču ir dzirdējuši par neprātīgām cenām, lūk īss ieskats cenu kārtībā. Cigaretes – ap 15 EUR, alus – 5EUR+, stiprāks alkohols – 50EUR+, pārtika – kosmoss.

Ciematiņā, kur norisinājās pats ’’meet’s’’, savādāk nosaukt šo norvēģu pilsētiņu ir grūti, mūs satika neierasti liels AMG skaits, black series un visu paaudžu SL-i. Piektdiena noritēja pārsteidzoši mierīgi. Ap pulksten septiņiem vakarā tika iekurināts ’’mangāls’’ un visi piesēdās pie kopējā galda. Viss notika ļoti pieticīgi, klusu un mierīgi. Un izskatījās, ka pēc vecas norvēģu tradīcijas, kad visi sasēdās pie saviem galdiem, pat vīri un viņu sievas gatavoja atsevišķas gaļas un citu sastāvdaļu porcijas, domātas likšanai uz galda. Atsevišķi! Mēs arī neapjukām un sabāzām mūsu lētās ’’365 dienu edition’’ desiņas dziļāk ’’Rimi’’ maisos, bet uz redzamo vietu novietojām pudelīti ar, nu jau atkal, daudziem labi zināmu uzvārdu. Sākot to liet pārsteigtas publikas priekšā, viņi kļuva vēl jo vairāk pārsteigti, kad sākām piedāvāt dzērienu arī citiem, taču šis jau pēc mūsu tradīcijām. Vakars izdevās jautrs. Īpaši jautri man kļuva, kad aizgāju meklēt Dimu, kurš pazuda jau kādas pāris stundas atpakaļ. Nonākot stāvvietā, dzirdēju raksturīgo sešcilindru rindinieka skaņu, rūcošu uz augstiem apgriezieniem. Panāku tuvāk, bet tur, ‘’gleznains skats’’! Dmitrijs pie stūres, piesprādzēts, noliecis galvu kā bruņinieks. Es piesēdos blakus, iesmējos, pamodināju viņu un abi izgājām ārā, lai par to pasmietos, nu jau kopā. Pēc kāda laika visas nakts garumā, neskatoties uz lietainiem laika apstākļiem, blakus un apkārt mūsu 123-ajam izveidojās rinda ar tiem, kas vēlējas aprunāties ar ’’stence’riem’’ no Latvijas. Nebūtu lieki pieminēt, ka sākotnēji tos vilināja mūsu universāls. Gaiši zils ’’metallic’’, ’’Lorinser’’ diski un visas uz 1982. gadu iespējamākās opcijas. Hans Peters būtībā apkopo tikai pašas ’’pilnākās’’ versijas. Visi īsti nevarēja saprast, kāpēc mēs neesam pieteikti uz ’’show-off-u’’. Ļoti paradoksāli, ka ’’lowlife’eru’’ to starpā nebija. Viss vienkārši. Es mazliet palielījos ar zināšanām, it īpaši pa ’’g-wageniem’’. Kopumā rīts bija mazliet drūms. Lietus. Un nu, visa kā starpā stāv viens 124-ais universāls. Zems, ar žirgtu ’’camber-u’’ Pēkšņi dvēselē kaut kas iedegās, neskatoties uz nomācošu sajūtu pēc 400g alus par 20 EUR. Uzlīme ’’OIJ OIJ SOCIETY’’ uz visu priekšējo stiklu radīja cerību uz labi pavadītu atlikušo drūmās dienas daļu. Kamēr meklējām saimnieku, ’’pieslīdēja’’ pašmāju ’’stence’ri’’. Nosēdināts "VW Touran’’, melns 124-ais uz ‘’brokiem’’ un, šī 2012. gada ’’A4’’.Kopumā, nekā īpaša, taču pie mums, uh, cik reti sastapsi 2-3 gadu vecu auto ar ’’drop-u’’ un uz "ratiem".Manu piedāvājumu uzņemt dažas bildes ļoti atbalstīja visi atbraukušie. Norvēģija, protams, ir lielisks fons foto setam, taču problēma slēpjas tajā, ka skats ir diezgan vienmuļīgs. Kalni, akmeņi, mežs,  akmeņi, kalni. Secīgi, nobildēt visus bija diezgan apgrūtinoši, precīzāk, atrast unikālu vietu visiem bija nepiespējams. Viss tik vienāds, bet puiši ar melno universālu pieprasīja uzmanību un stāstīja jautrus stāstus par viņu attiecībām ar vietējo policiju. Par to es pastāstīšu vienā no nākamajiem ’’postiem’’. Nu tad atgriežamies pie mūsu Audi, „FK” koiloveri Es teiktu, ka ’’JR17’’ riteņi uz 19 collām, bet viņiem tas ir cits zīmols. Šķiet, ka tāds ir izplatīts arī Krievijā. 2.0L dīzelis, priekšējā piedziņa, šeit viss skumji. Kā nekā, bet jauna A4 izskatās labi!Patīkami braukt ar jaunu mašīnu, skaisti, komfortabli. It kā – statuss. Bet ko mums ’’stence’riem’’ vajag? ’’Drop’a’’ vairāk, riteņus platāk, vairāk jaudas! Par tādu naudu noteikti ne A4. B5 RS vai B6. Bet jebkurā gadījumā, paldies puišiem par izrādīto interesi. Kā arī, paldies par to, ka ir informēti par mūsu resursa esamību, pat tālajā Norvēģijā. Tātad, kustamies pareizajā virzienā!  Drīzumā redzēsiet rakstu par augstāk minēto ’’OIJ OIJ’’ un ’’mersi’’. Tur varēsiet atrast nedaudz vairāk noderīgas un specifiskas informācijas.

Visiem PALDIES! Ieelpojat nedaudz svaiga gaisa, ar kuru ir caurstrāvoti šie kadri!

Log In or Register