Ievas Šreks-SAAB 9-3

Sveiciens visiem! Labi zināms Krievijas blogs ‘’TRUE FITMENT’’ izrādīja interesi par vienu no mūsu projektiem. Konkrētāk, par mūsu SAAB’u. Šis lika man atrauties no work-shop’a un ķerties klāt pie klaviatūras. Jūsu uzmanībai tiek prezentēts neredaktēts raksts personīgi no manis, bez ievaddaļas par stance.lv Automašīna pieder manai mīļotajai sievai. Mūsu apgādībā auto ir pāris gadus. Pats esmu lidojis tam pakaļ uz Nīderlandi, vienlaicīgi apciemojot savus draugus. Mašīna kā mašīna, uz to brīdi ceturtā mūsu ģimenē. Auto bija domāts kā transportēšanās līdzeklis no punkta A uz punktu B. Tā, lai vienkāršāk, bez ieguldījumiem, vairāk metāla drošībai. Arī pašam bija 9-5 ’’Aero’’ ar mehānisko kārbu, kas mani ļoti iepriecināja. Kā arī, visām šīm īpašībām klāt nāca virsbūves forma. Man un, iespējams, visai pasaulei šis ir zināms kā vienīgais projekts ar šo virsbūvi. Ir vēl Zviedru ‘’Aero’’, 5-cām durvīm, dzeltens (oi!), uz 18-tiem BBS LM-iem. Zinu, ka Baltkrievijā vai Ukrainā ir sudrabots. Taču sēdinājuma tur it kā bija par maz. Pārējais, viss 3D modeļi internetā. Īpaši pazīstama ir ķiršu kupeja ar ‘’Stance Works’’ uz visu logu no mūsu pazīstamā SERGOV.NET. Un tagad konkrētāk par ‘’SUNI’’, ‘’copy-right’’ Vasso (mūsu mehāniķis jeb visa turbinizācijas monstrs) Un tur, viss, ko sirds kāro. Tā saucamā sporta paka – bamperi, spoileri, sliekšņi, lūpa. Dzinēja nav – smaga degviela no ‘’Opel’’ 2.2 L Nepareiza piedziņa. Savukārt, bēšs dīvāns, kondicionieris un....āķis. Plēve - matēta dzeltena. Riteņi - Bleķinieki paplašinātie, R15 10/10.5 J, ET33. Riepas - 195/55 R15. S13 JDM fenderi. Koiloveri - pašdarinātie no orig. statnēm un Golfa atsperēm. Lūpa –‘’ Seat Toledo’’. Ieva brauca ar šo auto pa darīšanām un uz darbu. Tajā pašā laikā, iegādājos sev M3. Aptuveni pēc mēneša nobeidzu dzinēju. 8500 apgriezieni minūtē, ilgi uz šosejas un tuk-tuk. Ap to laiku, ‘’Forester’’ jau bija pārdots un ‘’Touring’s’’ stāvēja uz profilakses darbiem. Braukt taču vajag, bet bez sēdinajuma - nevaru! Uzreiz nozāģēju! Pēc tam, mērīju visu, kas bija pie rokas, uz stendiem un zem tiem. Vairāk vai mazāk derēja koilas no MK2, taču tās bija mīkstas. Mērīju 46-o, mērīju, mēriju.. Tā radās pašdarināta piekare uz saīsināto statņu pamata. Jāpiebilst par pārbūvēto amortizatoru, saīsināto korpusu un tā štoku, kā arī, par nomainīto eļļu uz biezāku. Nekas īpašs, ja godīgi! Nu tad ķersimies klāt, lai izveidotu kaut ko, kas ir daudz maz drošāks. Negaidīti mans skatiens iekrita tumšajā darbnīcas stūrī. ‘’ Kas tad tā par plēvi?’’, Dimasam pajautāju es. Viņš man atbild: ‘’Matēts dzeltens!’’ Nodomāju, ka būs par maz. Par maz ir labāk nekā nekas, un ‘’ŠREKS’’ kļuva dzeltens. Diemžēl, nepietika uz bamperu un sliekšņiem. Mēs aizbraucām uz bāzi pakaļ tādai pašai plēvei, taču tādas tur vairs nebija. Iegādājamies citu un sanāca, it ka bi-kolor, plastika ‘’trim’’. Līdzīgi ‘’Subaru Out-back’’. Radās jautājums par riteņiem. BBS LM perfekti iederas, taču mēs nenovērtējam plaģiātu. 5x110 skrūvju attālums, tad vēl vajadzētu adapterus + riteņus + riepas. Ak Dievs! Un man vēl ir darbs ar M dzinēja pārbūvi. Izlēmām, ka šoreiz vajag iekļauties kaut kādos budžeta rāmjos, tāpēc – paplašinājām bleķiniekus uz 15’’ collām. Būs zemu un komfortabli. Lūpa no ‘’Seat’’. Draugs strādā ’’šrotā’’, tā kā, tur var mērīt, cik uziet! Igorjonja, paldies tev! Riteņi bez žēlastības līda ārā no arkām. Risinājums – sagriezām spārnus, uzstādījām S13 pašus platākos fenderus. Īsāk sakot, izveidojām no tā, kas bija pie rokas, bet ideja izrādījās ļoti laba. Dmitrijs piedalījās šajā no sirds! Diemžēl, neilgi turpinājās prieki, karteru sabeidzu līdz nepazīšanai. Nomainījām. Priecājos 3 min. Nobira turbīna. Nomainijām. Priecājos no Čiekurkalna līdz Purvciemam. Motors nobira. Sprauslas galvā iekšā! To maiņa ir īstas galvas sāpes. Un tas ir vēl neminot par sūkņa uzstādīšanu. Laika to darīt nav, ņemot vērā, ka darbnīca ir pārpildīta ar mašīnām. Īsāk sakot, gaidām savu rindu! Nomainīt dzinēju sborā nevar, ir jāmaina visus blokus, ieskaitot radio. Nesen veiksmīgi bija atrasts meistars, kas visu degvielas daļu saregulēs. Pēc E34 atjaunošanas darbiem, kuru drīz vien laidīsim gaismā, atdzīvināsim "ŠREKU". Būs jauninājumi un patīkami sīkumi. Kaut gan tas šobrīd nekur nerādās, taču kā saka - GOTTA STAY FRESH! Par farkopu. Daudziem pazīstams Raivo no OGR, kas atrodas pilsētā Ogre, bija labā noskaņojumā un uzdāvināja mūms piekabi "Zubrjonok". Vasarā mūs gaida mega grills, kas iepriecinās visus. Kā tikko dzinējs sāks braukt, tad uzreiz papildināsim dzelteno ar seksīgām detaļiņām. Līdz nākošai tikšanās reizei! Nāciet ciemos, lasāt, like’ojat, sūtat savus projektus. Visiem labu!

Log In or Register