White Snail, JDM iespaidota Previa.

Kad pirmo reizi man trāpījās Estimas bilde, es varēju līdz putām uz lūpām strīdēties, ka tā tas arī ir. Un tikai pētot Tautvidasa bilžu albūmu, man trāpījās kadrs ar nogurušu,  pelēcīgu - melnu Previju, braucot ar leņķi pa apsnigušu „Kačergine” trasi. Jau tad es zināju, ka mēs dosimies uz turieni - uz Kauņu. Visdrīzāk,  2TZ-FZE, respektīvi turo, visdrīzāk – pilna piedziņa. Atlika izvēlēties laiku un datumu. Prasības, kā parasti: lietus-atkrīt, pāris dienas laika pavadīšanai un vēl kaut kāds iemesls ceļojumam, izņemot foto sesiju.Iemeslu atrašana Lietuvas apciemošanai mums nekad nesagādāja grūtības. Arī šoreiz, pieāķējām pie nesen iepirktā TDS’a piekabes- treilera. Uzlikām uz tās M3, kurai radās nepieciešamība motora pārlasīšanai, iekrāmējām visu gear’i bagāžniekā un sākām kustību...un apstājāmies. Mēģinām vēlreiz. Ne velna nesanāk! Skabe stāv šķībi, M-kai SportContacti un pāršaibots reduktors. M-ka no piekabes, kurai salocīti spārni, štropas saplēstas. Izbraucām, kavējot trīs stundas. Braukšana bija nenormāli smaga. Sakabe no trim daļām, vilcējs uz vienu pusi, „žurka” uz otru, piekabe pa vidu brauc šķērsām. Atbraucām vēlu, bildēt pa tumšu. Iebraucām pie mūsu draudziņa Mariusa, nometām savu „vilcienu” un ar vārdiem -  „uz bodi un pie Toyota’s”, sēdāmies iekš S4. Pūš 2 bārus, K1 klaņi un vēl citi sīkumi. 1-ais, 2-ais, DUN! Jūtu, ka ne īpaši iet uz diviem bāriem. Izbraucām uz vietējā „bāņa”, tūlīt safilmēsim, izmērīsim - top speed. Pie 180, kāāa izpūta baltus dūmus, pēc brīža zilus. Izdedzis vārsts, izbeidzās turba. Var teikt paveicās, bet līdz Prevojai tā arī netikām. Morālās ciešanas no rīta, draņķīgs laiks aiz loga. Galu galā, esam klāt!Uzreiz skaidrs - uz gaisa. Stāv tāda mazliet pacēlusies, it kā no apmales nobijusies. Tuvumā, ar izskatu neiespaido. Virsbūvei, pa sīkumiem, daudz kas sakrājies. Noiesi metrus 10 malā - un cita lieta. Šī virsbūve vispār ir baudāma tikai no attāluma. Vai nav līdzīga gliemezim?! Tieši ar sliekšņiem un sēdināta. Vārds aiz vārda un es jau braucu 8-vietīgajā minivenā. No griestiem spīd buduāra sofīti (Tautvidasa lepnums par sarežģīto „DIY”), un es brīnos par visai enerģisku vilkt spēju, īstenībā  atmosfēriskajam 2TZ-FE motoram, un tas ir 2.4l., 4 podi un nieka 130 zirgi. Saprotiet mani pareizi, kad es saku enerģiska vilkt spēja, tas nozīmē - enerģiska vilkt spēja, neko vairāk.Par sēdinājumu. Gaiss, ja atmiņa mani nepieviļ, ir 2-kanālu. Komponentes no Bold World im port no Japānas. Sastāv no neliela resivera, kompressora, sausinātājiem, četrām statnēm ar spilveniem un mehāniskajiem vārstiem. Ar minimāliem uzlabojumiem, iespējams sasniegt vēl lielāku drop’u un sagāzumu.Pie mums Latvijā, gaisa piekares nav izplatītas vispār. Es pats atbalstu statiku. Tāpēc, man katru reizi ir ļoti interesanti izbraukt ar „baloniem”. Kā man šķiet,  tiem ir noteikta pozīcija, kurā tie sniedz patiesu komfortu. Ne grab, ne šūpojas. Bet, ja izvēlies zemāku vai augstāku pozīciju, tie sāk „bounce’ēt”. Un šī komfortā pozīcija, nu nekādīgi neiekļaujas mūsu izpratnē par „LOW”, „DROP” vai „STANCE” terminiem. Es varu kļūdīties un, varbūt, advansētāks komplekts strādā labāk. Bet pagaidām palieku pie sava viedokļa „static all the way”. Labprāt, atbrauksim ciemos pie tā, kurš varēs mūs pārliecināt par pretējo. Ja kas, zvaniet, rakstiet. Būsim priecīgi!Tagad par pārējo. Izņemot tikko minētos „maisus”, galvenais, ir bodikita daļas. Bamperi Garson D.A.D. DX-Edition. Gialla Platinum sliekšņi un durvju uzlikas. Ņemot vērā, ka tie tika ražoti JDM tirgum, tos iegādāties ir iespēja tikai “spoguļa”- apgrieztajā formātā. Viss tas, kā arī, priekšējie un aizmugurējie lukturi, reste, ir pasūtīts no Japānas. Tas nozīmē, durvis no citas puses, vāciņi un citi sīkumi arī. Pārbūve un pielāgošana Eiropas modelim - darbiņš cienītājam. Stāstīt par to, kādiem spēkiem un ar kā palīdzību mašīna tika sagatavota nedēļas laikā, ieskaitot pilnu pārkrāsošanu pirms “Chill&Grill” pasākuma - netiks atklāts sabiedriskajā resursā. Par piecām negulētajām naktīm, var izstāstīt tikai pats saimnieks. Godātās balvas nominācijās  - “BEST JDM” un “Ekskluzīvākais auto”, nopelnīti caur asinīm un sviedriem. Bet rezultāts, manuprāt, ir tā vērts. Šī, reāli, ir vienīgā stensotā Previa , ja vispār, ne vienīgais stensotais minivens Baltijā. Gan jau, kaimiņiem ir kaut kas. Gaidīsim ziņas no tiem.Tālāk, seko riteņi Schmidt Phantom R19, 8.5/9.5J. Konservatīva krāsa, pēc mūsdienu standartiem, pulētie plaukti - plāna minimums ir izpildīts. Bet vispār, retais uzņemsies ar līdzīgu šķūni paveikt to, ko paveicis Tautvidas.Zinām, auto iet tirgošanā un pat pieejams pa daļām. Bodikit aizlidoja uz Las-Vegasu - lidojošs viņam liktenis. Citas daļas, laikam, vēl pieejamas. Ja kas – interesējaties!Pamanijāt balto 46-o vienā no bildēm? Interesanti kas un kā? Gaidiet rakstu drīzumā.

Sagaidiet rakstus biežāk, materiāls ir iekrājies. Spiediet LIKE pogas mūsu mājas lapā un FB profilā. Rakstiet, komentējiet, dalāties ar saviem un draugu/paziņu projektiem. Iespēju robežās, atbrauksim iepazīties un nobildēt personiski.

 

Paldies visiem!

 

Teksts: Jurijs Odorovskis

 Foto: Autors

Log In or Register