BMW E21 Ice Fresh

Pārsteigums! Vienā vārdā pārsteigums! Mēs jau kādu laiku gaidījām Madara divdesmit pirmo Bembi, lai noliktu to mūsu objektīvu priekšā. Katru reizi radās šķēršļi mūsu tikšanām. To var saprast, jo kad trūkst drop`a, vai platuma... Katrs no mums ir perfekcionists, vairāk vai mazāk. Bet kā mēs zinām, perfekcionismam robežu nav. Gadās, ka pirms mēs to sasniedzam, mēs pierodam, nogurstam utt. Tad entuziasms mūs atstāj. Bieži nesanāk laicīgi novērtēt to, ko esam radījuši. Tomēr vienu dienu atskatoties, saprotam, ka tas ar ko braucam ir vai bija unikāls un neatkārtojams. Novēlu katram no mums saprast to, pēc iespējas agrāk. Novēlu izbaudīt katru mirkli ar savu projekta auto. Tomēr pienāca diena, kad arī Madars ir nonācis vismaz līdz vidējam “izcepšanas” stāvoklim. Viņš izdomāja dot sabiedrībai zināmu faktu par savu piederību ar vienu ļoti cienīgu zemo auto scēnas paraugu. Iegrieza starteri, devās Rīgas virzienā. Silts un maigs vasaras vakara gaiss ierāvies iekšā pa nolaistiem logiem, un izvēdināja atlikušās šaubas un bažas. Jo daži milimetri līdz ideālam priekš tevis ir nozīmīgi. Vērotājiem nav. Un tu nedrīksti deļ tiem milimetriem slēpt šo skaistuli pagalmā. Laiks pirms saulrieta ir bieži vien uzskatāms par vispiemērotāko dienas daļu bilžu uzņemšanai. Mēs to izmantojām savādāk nekā parasti. Kartē jau bija iezīmēts krusts ar spotu zem jumta. Tur saule iefiltrējoties caur putekļainiem logiem, radīs visai spēcīgu efektu. Atkāpjoties no bilžu tēmas, gribēju atzīmēt mūsu braucienu. Tas noteikti bija šīs vasaras visprecīzāk atbilstošais low&slow idejai. Jo, šīm “sniedziņam” ir nopietnas grūtības ar šķēršļu pārvarēšanu, kuri ir virs 2.5cm. Priekš static drop’a tas ir diezgan nopietns deklarējums. Te arī atrisinājās mīkla: Kāpēc Madars bija tik satraukts par mūsu maršrutu! Nē! Nopietni! Līdz kartera skrūvei, labi ja ir kādi 3cm. Atkārtošos – pārsteigums! Tad maršrutu nācās piekoriģēt. Jebkuras no Rīgas tramvaja sliedēm atstātu M10 motoru ar plaisu karterī. Un mūsu ceļā tie bija. Var veltīt atsevišķu stāstu par mūsu piedzīvojumiem ceļā no stance mājas uz Pārdaugavu. Visvairāk patika Barona un Merķeļa krustojums, pirms Vērmanīša. Bez cerībām izbraukt taisni pa Merķeļa, nācās griezties pa labi. Tad tikai vienā vietā uz visu kvartālu, atradām līdzenumu, kur apgriezties. Ir viena lieta, kas nepatika. Vajag pievienot vienu pilienu rūgta, melna, netīra, džipveidīga eliksīra. Tāda, kuru pagaršojot, tu sāksi nenormāli steigties, kļūsi agresīvs un neapmierināts. Tu sāksi taurēt lēnāk braucošajiem un rādīsi tiem žestus. Viss tikai tā dēļ, ka viņš, tas zemākais un lēnākais, peld pa ceļu ar smaidu uz sejas. Tā dēļ, ka tu sapratīsi, ka par naudu veikalā ne gaumi, ne iespēju priecāties un baudīt dzīvi triviāli braucot ar savu auto, nepārdod. Paldies katram no mums! Šoreiz konkrēti Madaram! Par to, ka padara ielas košākas. Par to, ka ienes savu nemateriālu daļu kopējās apziņas veidošanā. Apziņas par to, ka mēs - dažādi cilvēki, ar dažādiem mērķiem un lomām dzīvē, nepazīstami, bet redzam un identificējam viens otru. Braucot garām, nekautrējamies rādīt lielu pirkstu gaisā. Bet atgriežoties “uz zemes”, man patīk viena radio džingls - “Draugi, ar beisbola nūjām atgādina…”, tātad, iesaku katram ar mazu klirensu, turēt mašīnā beisbola nūju. Protams, džipveidīgā eliksīra lietotāju dēļ, sākt steigties un radīt sāpes 15 collu elegantajiem BBS RS’iem ar mainītiem plauktiem, nebūtu cienīgi. Vai pieņemsim izliet rīta kafiju uz sēdekļiem. Vai ar gredzenu noskrāpēt klasisko itāļu NARDI koka stūri. Varbūt sākt mocīt mazo 1.6 OTTO rādījumu zem motora pārsega? Nē! Tāpēc esam uzmanīgi un piesardzīgi. Glabājam savus vāģus. Izskatās, ka maz teikts par galveno varoni. 1980.g E21, BMW 316 BBS RS R15' J8/J8.5 VW golf MK2 koiloveri modificēti Svaigas ādas sēdekļi NARDI stūre un ātruma pārslēga uzgalis Plānos: Novecots brūnas ādas salons AIR? Godīgi sakot, nevēlos iedziļināties tehniskajās specifikācijās, jo šīs, baltā krāsā ar zelta centriem, kā svaiga gaisa ieelpa. Tas ir kā saldējums no “pingvīna”, no tiem laikiem kad debess bija zilāka. La dolce vita!

Log In or Register