Atbilde Karolisa "Huliitim", Arvja Zinnober E30

Laba dienas daļa visiem...

Nu tā ir sanācis ka kārtējais blog'ā apmetušais kā jūs redzat ir sarkanais E30 divdurvinieks. Vai tas sanāca nejauši, ka iepriekšēja posta priekšmetam ir "kopīgās pazīmes" ar aktuālo? Vai tieši otrādi, bija ieturēta kārtējā pauze, lai atrast pašmāju "hulīti" un neatpalikt no brāļiem Lietuvišiem, kuru auto kārtējo reizi būs tuvāko topiku varonis. Nu nezinu, kurš variants jums vairāk patīk, bet man patīk, ka no veselas E30 armijas ir atlasījies nevis kartējais trases slīpētājs, bet spilgts un stensīgs braucamais, kurš, pie tam, riepu kupināšanā neatpaliek no citiem.
Alles uber zemo līdaparātu cienītājiem var likties, ka auto nav pietiekoši zems. Tā varētu būt, ja projekta vadītājs :) Arvis, būtu dzīvojis galvaspilsētā vai tuvu tai. Bet tas ne tuvu nav tā! Šī pārīša mājas atrodas Vidzemes austrumos, arī Latgales novada robeža nav tālu. 15% pilsētas ceļu veido grants ceļi! Kas tā ir par pilsētu ? Tā ir Madona. Pat priekš Latvijas pilsētas, Madona ir maza. 8500 iedz. neļauj tai iekļauties top 20 apdzīvotāko pilsētu skaitā. Stance scēna varētu būt pārstāvēta ar kādiem 2-3 auto. Izredzes tos sastapt ir nelielas, bet sagadijies, ka vienā sestdienas rītā, kuru es vēroju caur pelēko prizmu, jautras piektdienas  dēļ, ir ielauzies šis koši sarkans, lēnām braucošs vāģis. Tas mainīja manu garastāvokli vienā sekundē un lika izpildīt 180 grādu pagriezienu, ieslēgt iedomājamos zili-sarkanos uguņus un sākt pakaļdzīšanos.Tās beigās arī iepazinu Arvi un viņa storiju par auto.
BMW ir bijis ar 1.8 inžektora dzinēju. FL modelis, zinnoberrot krāsā. Plānojās tīri kā prieka auto, lai paārdīties pa trasi un ielām. Nu un kā parasti tas notiek, procesā atklājās, ka īpašniekam parādījies kas vairāk nekā plika vēlme izdriftēt katru līkumu.
Tā sajūta arī deva šim auto iespēju, nevis beigt savu mūžu zem kādas no Madonas mežu eglēm bet pretēji, sākt jaunu dzīvi atjaunotajā miesā un ar jaunu sirdi.
Par to runājot: M20B25, Sebring "zirneklis", Alpina chip, CAI, lai neuzvārītos papildināts ar dīzeļa lielo radiātoru. Tad varēja arī pieķerties sākumdomai par riepu kupināšanu, un te, lielāko gandarījumu sniedz 3.64 bloķis. Man ir bijusi laime izbraukt ar 6cil E30 un teikšu, ka nepilni 4 stūres apgriezieni lock to lock ir dāudz par daudz. E36 stūres reika-pienācis tavs laiks! Short-shifter.
Par nepieciešamo vadāmībai un pareizās, pret zemi, attiecības pieškiršanu rūpējās Fk 60/40 atsperes un Bilstein'i. Par diskiem, izņemot ka priekšā ACT 7.5J un aizmugurē 7J BBS rz, tas viss uz 15'' piebilst varu tikai vienu. Laiks jaunām tupelēm! Sagaidām tās un lielīsimies nākošgad mūsu visu kopējā pasākumā. Lai labi ripo!

Log In or Register