EK9 Honda Civic Type-R Turbo "Izkraasota pagaatnee"

Grūti izdomāt ar ko sākt. Katram no mums dzīvē ir bijis moments, kad doma neatstāj prātu un netrasformējas vārdos. Tas brīdis ir mani apciemojis-tagad. Pat nevaru saprast, kas pie vainas. Derētu noskaidrot, lai turpmāk tas neatkārtojas. Sāksim ar iespējamo cēloņu formulēšanu.
Pirmais cēlonis varētu būt mana nekompetence Japāņu autoindustrijā....

Paturpinot šajā virzienā, par otru nosaukt nenormāli milzīgo specifikāciju un modifikāciju
daudzumu. Nerunājot par JDM izpildījumiem ar kuriem iepazīties pagajušajā dzīves daļā laimes nebija.  Un kā pirmais piemērs: tikai B18C  dzinēja varianti ir k-kas ap desmit! Katram virsbūves tipam tika piešķirti vella n-tie tipi. Tieši 3-īs durvju hečbekam tādi ir, ja nemaldos deviņi. Nu nevarēja tas atbildīgais baltajā halatā ar izšūtu Hondas logo atvieglināt pārējai pasaulei dzīvi un pie EK modeļa koda pierakstīt, pieņemsim dzinēja apjomu.  Piem: 1996.Honda Civic EK 1.5L, vai EK 4wd utt. Varēja, bet laikam ir citi iemesli. Japāna-tu esi dīvaina! Ņemot vērā visu to tipu/zemtipu/modifikāciju/specifikāciju daudzumu un faktu, ka to jāzin lielākoties šo auto ipašniekiem un cieši saistītiem ar to cilvēkiem, un...robotiem. Ļaušu sev neaizņemt ar tiem sava ieksejā procesora cach atmiņu, mēģinot konstatēt šī visnotaļ patīkamā projekta elementu kodus.
Nonācām pie varda. Honda Civic EK9-Type R, B18C GSR+Turbo. Man trūkst vārdu...atkal.
Iedziļināmies lietas būtībā.
Kur EK9 stāv par trīsdurvju JDM šķiltavu ar 1.6L motoru, bet tā dienas ir pagātnē. Tā vietā tika iedzivināts Integra's B18C GSR versijā. Tā no rūpnīcas solītie 180z.s neatbilsta iecerēto zirgu skaitam. Tā jaudas un griezes līknes tika pamainītgas ar t3/t4 hibrīda turbīnas palīdzību un FMIC. Nezinu vai es personīgi pamainītu atmosfērisko Hondas ideoloģiju. Bet! Taisnība ir tāda ka, ja tu tiešām vēlies ko vairāk, un tas nozīmē jūtami vairāk, tad turbīnai ir nepārspējama HP/$ attiecība. Jo reālistiski sasniegt 250 zirgu skalu uz dyno lapas varētu ar visiem pieejamiem un diezgan "Hardcore"dzelžiem. Toties "spaiņim" viss tikai sākās tur kur "atmosfērai" beidzās. Parasti es neivietoju modifikāciju un daļu sarakstus, bet te to ir daudz. Cerams nāksies tos ievietot biežāk.

B18C
Izputejs 3' custom, twinloop bundulis
Walbro 255l/h degv. sūknis
K&N gaisinieks uz turbīnas
FMIC(priekšā izvietots starpdzesēšanas radiators)
Tial wastegate
Greddy-RS BOV
450cc sprauslas
Poliuretāna motora spilveni(poliprodest)
Parvēršot parādijušos vārdus attelā

Mēs zinam ka gandrīz katrs auto kļūst par "ze ride" ar pareizo riteņu palīdzību. Šajā gadījumā ir pretēji. Type-R izskata bundža ļauj šiem diskiem izskatīties kā nekad iepriekš. Protams ta ir gaumes lieta un ka zinam par to nestrīdās.

Ar Tomu bijām tik aizrauti bilžu fona izvēlē, ka nepamanījām, cik strauji mūs piemeklēja tumsa. Un, nu būtu pagalam tā vakara plāns, ja tikai Toms nebūtu  ka īst fotografs ieradies ar savu setup'u kuram klāt nāca sakarīga zipene, kuras "neredzmais savienošanas vads", ļāva mums pabeigt iesākto un noķert dažus kadrus.

Arī salons atbilst parējām auto nodaļām. Tobiš, aiztikts tika viss. Pat
sarkanais paklājs tika ieklāts it kā ielūdzot tevi izbaudīt un novertēt
90-to gadu Japāņu stailingu. Tajā skaitā melnie griesti un:
Kkādi sporta sēdekļi, kā paskaidrots zemi, ērti
Kkādi sporta sēdekļi, zemi, ērti
Momo zamša R stūrē
Karbonizēts spidometrs
Oil/Boost pressure gauge
Custom shortshifter

Starp visām daļām un darbībām  iesaistītām ši būvē esmi aizmirsis vienu-būves koordinātoru. Toms Valainis cilvēks veltijis savu laiku un izdomu Hondā,brāļa auto. Ko tad vinš paveiktu ar savu īpašumu? Noskaidrosim nākošgad, kad īstenosies Toma vecais sapnis.
Honda Civic Shuttle Beagle 4WD

Gaidīsim

Log In or Register